top of page
Veel gestelde vragen
Heb je een vraag over onze decoratieverhuur of stylingdiensten? Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Staat je antwoord er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op!
​
​
-
Waarom moet ik een waarborgsom betalen?Een ongeluk zit in een klein hoekje! Daarom wordt er op je offerte en factuur een waarborgsom vermeld, die gebruikt wordt om eventuele schade of verlies te dekken en zorgt voor extra motivatie om goed voor onze items te zorgen. Bij het compleet en onbeschadigd retourneren van de artikelen krijg je de borg uiteraard terug. Het bedrag wordt binnen 14 dagen op je bankrekening teruggestort. Voor elke bestelling rekenen wij een borg.
-
Er is iets kapot gegaan! Wat nu?Ongelukken kunnen gebeuren, geen probleem! We ontvangen onze items het liefst weer in volledige en onbeschadigde staat. We vertrouwen erop dat je zorgvuldig omgaat met elk gehuurd item. Mocht er toch iets beschadigd of kwijt raken, dan brengen we de kosten hiervoor extra in rekening en verrekenen deze met de waarborgsom of via een aanvullende factuur. We rekenen reparatie-, schoonmaak- of vervangingskosten (nieuwprijs) wanneer: Items beschadigd, vuil of niet compleet worden teruggebracht Verpakkingsmateriaal ontbreekt of beschadigd is (zoals dozen, kratten en karren)
-
Wat is een FAQ-onderdeel?Een FAQ-onderdeel kan gebruikt worden om veelgestelde vragen over je bedrijf te beantwoorden, zoals 'Naar welke landen verzenden jullie je producten?', of 'Hoe kan ik een dienst boeken?'.
-
Waarom zijn FAQ's belangrijk?Met FAQ's help je websitebezoekers snel antwoorden te vinden op veelgestelde vragen over je bedrijf en zorg je ervoor dat ze eenvoudiger kunnen navigeren.
-
Waar kan ik mijn FAQ's toevoegen?FAQ's kunnen aan elke pagina op je website of je Wix mobile app worden toegevoegd, zodat deze op elk gewenst moment te bekijken zijn.
-
Hoe kan ik een offerte aanvragen?Antwoord
-
Hoelang kan ik de items huren?Antwoord
-
Is er een minimum bestelbedrag?Bij zelf afhalen hanteren we een minimum bestelbedrag van €50,-. Voor bestellingen onder dit bedrag (incl. BTW) rekenen we €15 administratiekosten. Gelukkig hebben we genoeg mooie items in ons magazijn om eenvoudig aan het minimumbedrag te komen!
-
Kan ik de decoratie zelf ophalen?Ja, je kunt de items zelf bij ons ophalen op onze locatie aan de Watergoorweg 57A in Nijkerk. Maak vooraf een afspraak, zodat we ervoor kunnen zorgen dat de artikelen voor je klaarstaan en er iemand aanwezig is om je te helpen. Let op: sommige items passen mogelijk niet in een standaard personenauto, dus vraag dit zeker na bij twijfel. Ook is het niet toegestaan om ons meubilair in open aanhangwagens te vervoeren, dus zorg ervoor dat je het goed beschermt tegen regen.
-
Wat zijn de bezorgkosten?Onze bezorgkosten worden bepaald door de locatie van je evenement of bruiloft en de omvang van je bestelling. We houden rekening met verschillende factoren, zoals de inpak- en uitpakprocedure, reistijd, brandstofkosten en het gebruik van de vrachtwagen. We doen ons best om de bezorg- en ophaalkosten zo betaalbaar mogelijk te houden en gebruiken deze kosten zeker niet om winst te maken. Toch blijft zelf ophalen en retourneren de meest kostenefficiënte optie. Levering wordt gedaan op de begane grond, tot achter de eerste deur. Op de dag van afhaling dienen de meubelen gereed te staan voor transport, in de staat zoals ze zijn afgeleverd. De bezorgkosten worden berekend op basis van afstand en het volume van je bestelling en kunnen op aanvraag worden verstrekt.
-
Is opbouw en afbouw meegerekend bij de levering?Nee, onze bezorgkosten omvatten uitsluitend het bezorgen en ophalen van de meubelen. Wij bezorgen begane grond tot de eerste drempel. Op- en afbouw is niet inbegrepen.
-
Hoe werkt het bezorgen?Wij bieden onze transportdienst aan voor verhuurorders vanaf €250,- binnen een straal van 30 km rondom Nijkerk. Voor locaties buiten deze straal geldt een minimumbedrag van €500,-. De transportkosten worden apart berekend en zijn afhankelijk van het volume, de omvang van de bestelling en de afstand. Standaard halen wij de items op de dag vóór je evenement op en leveren ze terug op de eerstvolgende werkdag. Heb je specifieke tijdsvoorkeuren voor bezorging of ophalen? Geef dit dan aan in de notities bij je bestelling. Houd er rekening mee dat hier mogelijk extra kosten aan verbonden zijn. Onze bezorging en ophaling vindt plaats op de begane grond en maximaal vijf meter van onze vrachtwagen, met een laad- en lostijd van maximaal 15 minuten. Als het niet mogelijk is om de spullen binnen deze voorwaarden te leveren, dient de huurder zelf te zorgen voor verdere transportmogelijkheden of extra assistentie. In dit geval kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht. Let op: wij dragen geen spullen via trappen en plaatsen deze niet op andere locaties dan afgesproken.
-
Kunnen de spullen ook verzonden worden?Verzenden per post of per koerier is niet mogelijk. Bestellingen moeten door de huurder zelf opgehaald en retour gebracht. Wanneer dit echt niet mogelijk is, vraag dan naar de mogelijkheden van bezorging.
-
Ik ga akkoord met de offerte. En nu?Wanneer je akkoord gaat met de offerte, raden we aan de aanvraag meteen definitief te maken. Zo ben je verzekerd van de items die je zorgvuldig hebt uitgekozen en voorkom je dat ze door iemand anders worden geboekt. Je kunt de offerte eenvoudig online accepteren. Na digitale ondertekening ontvang je de factuur met een betaallink. Betalen kan via iDeal, Bancontact of een bankoverschrijving.
-
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?Het kan voorkomen dat je je bestelling wilt aanpassen. We denken graag met je mee en passen de order aan waar mogelijk. Nadat je de offerte hebt ondertekend en de betaling is voldaan, zijn de items voor je gereserveerd. Wil je je bestelling daarna nog wijzigen? Dit is mogelijk, mits het verhuurbedrag gelijk blijft en de artikelen beschikbaar zijn. Bij annuleren zijn de algemene voorwaarden van toepassing en worden annuleringskosten in rekening gebracht. Wijzigingen kunnen tot maximaal 2 weken voor de levering doorgevoerd worden.
-
Kan ik mijn bestelling annuleren bij slecht weer?Helaas is slecht weer geen geldige reden om de bestelling te annuleren. Onze meubelen en decoratieartikelen zijn niet bestand tegen weersinvloeden, dus het is belangrijk dat je ze op een droge plek bewaart (bijvoorbeeld in een opbergruimte). Zorg ook voor een alternatief plan voor het geval het weer niet meewerkt.

bottom of page